Tuesday, 24 January 2017

friendship

assalamualaikum. 
berhabuk dah blog .
dalam proses mencari ketenangan. :)
okay. i know someone name umar. nak kata kenai lama tu dak la.
we're only friend. tapi manusia sekeliling keep judging aku dengan dia. haha
sampaikan housemate aku pun fikir aku bercinta dengan dia. relaks. aku dengan dia hanyalah berkawan. saling simpan rahsia satu sama lain and most important aku ada geng di uni. hahha geng yang satu kepala. Aku selesa share any of my problem with him. Dia dan one of my senior bawa aku keluar lepak sesama time malam new year sampai balik uni 4.30 pagi menyebabkan timbul satu isu. haha Now, aku mula kenal mana kawan mana sahabat. aku hampir2 terlepas cakap dkt dia pasai perasaan aku dkt mr Anonymous. Alhamdulillah, aku dah boleh terima yang mr anonymous would not love me back but my heart still wanna to love him. sabo jelahh. hati, selagi hang boleh pendam, hang pendam. jj pula masih xhenti2 dengan misi confess feeling dia. 
Thanks for those who wishing on my birthday. haha
im turning 22 years old. tua dah rupanya. aku amat hargai kawan2 / sahabat2 yang masih stay dengan aku time aku di dugaan / yang masih stay bila dah taw perangai aku yang entah apa2 nih 
new post will be update soon. bye2

No comments:

Post a Comment